فناوری

همه چیز درباره دنیای فناوری

فناوری

همه چیز درباره دنیای فناوری

کلمات کلیدی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

زود خالی شدن باتری گوشی آیفون یکی از مواردی است که تقریبا همه کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با10 ترفند که به افزایش عمر باتری آیفون کمک می‌کنند، بیشتر آشنا شوید.

افزایش عمر باتری آیفون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۹
میم الف

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تبلت، طول عمر باتری آن است؛ زیرا زود خالی شدن باطری تبلت بسیار آزاد دهنده است. در این مطلب بهترین تبلت ها از نظر باتری معرفی می شوند.

بهترین تبلت از نظر باتری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۱۳
میم الف

تبلت های زیادی در سال های اخیر منشتر شده که ما در اینجا به معرفی بهترین تبلت های 2020 می پردازیم. و مشخصات و نکات بارز آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین تبلت های 2020

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۹
میم الف

 موس‌های مخصوص بازی علاوه بر رفع نیاز گیمرهای حرفه ای، برای بسیار از کاربران عادی که ساعت‌های زیادی از ماوس استفاده می‌کنند کاربرد دارد.

با معرفی مزایای موس های بازی همراه ما باشید.

ویژگی های موس گیمینگ

 

بسیاری از کاربران موس‌های گیمینگ را مختص گیمرها می‌دانند در حالی‌که اینگونه نیست. یک موس بازی می‌تواند در استفاده‌های روزمره و عادی هم به‌کار رود بی‌آن‌که احساس خستگی در کاربر به‌وجود آید. شاید در ابتدا این سوال پیش بیاد که چرا باید برای خرید موس هزینه زیادی متحمل شد؟ پاسخ این سوال در طول زمان بهتر مشخص می‌شود. در ابتدا ممکن است قیمت بالاتر یک موس مخصوص بازی ما را از خرید آن منصرف کند ولی می‌تواند تضمین کننده سلامتی باشد و باعث دقت و سرعت عمل در اجرای کارها شود؛ اما چگونه؟

مزایای موس گیمینگ و دلایل مهم برای خرید آن
این بخش به 5 دلیل مهم برای توجیه خرید موس گیمینگ می‌پردازد. حتی اگر گیمر نیستید ادامه مطلب را بخوانید.

1. سفارشی سازی موس گیمینگ
موس‌های مخصوص بازی به کمک نرم‌افزار قابل برنامه‌ریزی و سفارشی‌سازی هستند و این یکی دیگر از مزایای موس گیمینگ  است.. تمام دکمه‌های این موس‌ها را می‌توان با نرم‌افزار برنامه‌ریزی کرد. این موس‌ها نسبت به موس‌های معمولی درجه حساسیت بالاتری دارند به ویژه آن‌که شاهد دکمه‌هایی در کناره‌های آن هستیم که انجام کار را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.
دیگر ویژگی جالب این موس‌ها، قابلیت تنظیم وزن است. موس‌های بازی به گونه ای طراحی شده‌اند که کاربران بتوانند در زمان بسیار اندک با حذف برخی از اجزای آن، وزن موس را کاهش داده و با سفارشی‌سازی آن بهترین حالت را برای خود تنظیم کنند.

موس های بازی 2020

2. طراحی موس گیمینگ
پر واضح است که طراحی موس گیمینگ با موس‌های معمولی بسیار متفاوت و از طراحی جذابی برخوردار است. این مورد باعث شده تا علاوه بر گیمرها، کاربرانی معمولی به ویژه آنان که ساعت‌های زیادی با موس کار می‌کنند هم برای استفاده از آن تمایل نشان دهند؛ زیرا علاوه بر زیبایی طراحی‌های آن ارگونومیک است.
موس‌های گمینگ معمولا دارای نورپردازی RGB بوده مانند موس ریزر که بر زیبایی آن‌ها می‌افزاید؛ به ویژه آن‌که نور موس گیمینگ هم قابل تنظیم است. بنابراین می‌توان یک موس گیمینگ مطابق با سلیقه خود داشت و این از مزایای موس گیمینگ  است.

3. حساسیت و دقت موس گیمینگ
با توجه به سخت‌افزارهای ویژه به کار رفته در ساخت موس گیمینگ، این موس‌ها از دقت و حساسیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر آن میزان DPI  و حساسیت دکمه‌ها در بیشتر موس‌های گمینگ قابل تنظیم است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا هنگام استفاده از موس شاهد تاخیر کمتری باشیم و نیازی نباشد تا دکمه‌های موس را به محکمی فشار دهیم. اگرچه در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که این ویژگی‌ها برای گیمرها مناسب است؛ اما برای بسیاری از کاربران که زمان زیادی را صرف استفاده از موس می‌کنند، می‌تواند خیلی مهم و ضروری باشد.

4. ارگونومیک بودن موس بازی
می‌توان گفت این ویژگی از اصلی‌ترین مزایای موس گیمینگ برای توجیه خرید موس گیمینگ است. گیمرها و کاربرانی که ساعات زیادی را با موس کار می‌کنند، به موس‌هایی نیاز دارند که باعث کمترین مشکل در ناحیه مچ دست، انگشتان و کف دست شوند و کمتر احساس خستگی کنند. به همین دلیل داشتن یک موس گیمینگ خوب برای همه کاربران توصیه شود. اگر در کنار موس گیمینگ ارگونومیک از پد ارگونومیک هم استفاده شود، مشکلات احتمالی یاد شده به حداقل می‌رسد.

ماوس گمینگ
5. طول عمر بالای موس گیمینگ
اگر به یاد داشته باشید در مقدمه گفته شد ممکن است به دلیل هزینه بالاتر موس‌های بازی نسبت به موس‌های معمولی، سراغ آن‌ها نرویم. باید توجه داشته باشید موس‌های گیمینگ به دلیل طراحی و مواد به‌کار رفته در ساخت آن، طول عمر و دوام بیشتری دارند؛ بنابراین با دید اقتصادی هم اگر به این قضیه بنگریم در دراز مدت به صرفه‌تر بوده، به علاوه استفاده از موس نامناسب به ناحیه دست آسیب جدی وارد می‌کند و این خود باعث هزینه در بخش درمان می‌شود.

 

در این مقاله سعی شد مزایای موس گیمینگ ، آنان که این موس ها را از موس های معمولی متمایز می کنند بررسی شود. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۸
میم الف

 آیا روشی برای افزایش طول عمر باطری گوشی موبایل وجود دارد ؟ چگونه می توان از حداکثر ظرفیت باتری گوشی استفاده کنیم؟

افزایش عمر باتری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۸
میم الف

گوشی سامسونگ گلکسی A21s از جدیدترین گوشی های سری آ سامسونگ است. در این مطلب به بررسی گوشی ساموسنگ A21s می پردازیم. با ما همراه باشید.

گوشی آ21اس سامشونگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۵
میم الف

در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ گوشی که دارای بهتری گوشی‌ از نظر باتری 2020 هستند، آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی از نظر گوشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۹
میم الف